Thursday, July 29, 2010

PERTANDINGAN BLOG 2010 - Entri 12

PERASAAN

Entri ini akan menjadi penghujung dari semua entri saya dalam Pertandingan Blog 2010 ini.
Sekarang, saya mengetahui lebih banyak tentang budaya Melayu. Betapa indah budaya Melayu ini. Walaupun saya hanya membahas tentang makanan namun saya juga belajar banyak tentang budaya Melayu kerana rakan-rakan di kelas Melayu saya membuat beragam budaya. Saya sekarang mengetahui cara-cara memasak beberapa makanan tradisional Melayu, semoga ketika saya pulang ketanah air, Indonesia saya juga dapat berkongsi pengetahuan saya dengan rakan-rakan serta keluarga. Saya juga ingin terus melanjutkan pencaharian saya tentang budaya-budaya Melayu bukan hanya tentang makanan tentunya.

Semoga kalian semua yang membaca blog saya tidak hanya terhibur namun juga dapat memetik pelajaran-pelajaran nya

TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment